top of page
Szerző képeMarkweb Digital

7 módszer a Markweb csapatától a Facebook-hirdetések hatékonyságának növelése érdekében


A Facebook hirdetései manapság elengedhetetlen eszközei a vállalkozások növekedésének és sikeres online jelenlétének. A megfelelően megtervezett kampányokkal célzottan érhetjük el a kívánt közönséget, növelhetjük az elköteleződést, és fokozhatjuk a vásárlói konverziókat. Azonban a platform sokoldalúsága és a folyamatosan változó algoritmusok miatt nem könnyű mindig a maximumot kihozni belőle. A verseny szoros, és a hirdetőknek gyorsan kell alkalmazkodniuk az új trendekhez és technikákhoz.


A Markweb csapata nagy hangsúlyt fektet arra, hogy folyamatosan figyelemmel kísérje a nemzetközileg elismert marketing szakemberek munkáját és a legújabb trendeket. Ennek köszönhetően naprakész tudással rendelkezünk az online marketing terén, és ügyfeleink számára is a legmodernebb eszközöket és módszereket alkalmazzuk.

 

Ebben a cikkben olyan stratégiákat mutatunk be, amelyeket elismert marketing szakemberek és tapasztalt hirdetők alkalmaznak a Facebook hirdetések optimalizálására. Ezek a módszerek lefedik a kreatív tartalmak előállításától a technikai beállításokig terjedő területeket, így bármelyik hirdetési kampányból többet hozhatunk ki. Akár most kezded a Facebook hirdetésekkel kapcsolatos munkádat, akár egy régi kampányt szeretnél frissíteni, ezek a tippek segíthetnek a jobb teljesítmény elérésében.


SEO és SEM az online marketingben

1. Ne félj a „csúnya” hirdetésektől

Az emberek gyorsan átgörgetik a túlzottan profi hirdetéseket. Alexandra Greifeld, az elismert e-kereskedelmi növekedési tanácsadó és a No Best Practices alapítója szerint a „csúnya hirdetések”, amelyek olyanok, mintha hétköznapi emberek készítették volna őket, sokkal hitelesebbnek tűnnek, és így nagyobb figyelmet kapnak. Ezek a természetes megjelenésű hirdetések organikus tartalomnak tűnnek, ezért jobban elérik a célközönséget.

 

2. Embereket szerepeltess, ne csak termékeket

Ann-Marie Burrage, a Purple Octopus Marketing Solutions alapítója egy hentesüzlet-láncolat példáján mutatta meg, hogy a statikus termékképek helyett az emberek és személyes történetek bemutatása háromszoros megtérülést hozott. A hirdetéseknek személyes kapcsolatot kell teremteniük a közönséggel, ami növeli a bizalmat és az elköteleződést.


hentesüzlet marketing

3. Legyél adat-tudatosabb

Az adatvédelmi szabályozások, mint például az Apple App Tracking Transparency (ATT), korlátozták a hirdetők hozzáférését a felhasználói adatokhoz. Ann-Marie azt javasolja, hogy az első féltől származó adatokra helyezd a hangsúlyt, és gyűjts adatokat közvetlenül a felhasználóktól olyan eszközök segítségével, mint a Facebook lead űrlapjai.

 

4. Ne támaszkodj egyetlen adatforrásra

A Meta platform által szolgáltatott adatok nem mindig pontosak. Fontos, hogy a saját weboldalad konverziós adatait is összehasonlítsd a Facebook által jelentettekkel, mivel az eltérések akár 20%-osak is lehetnek.

 

5. Használd az „elköteleződés, vásárlás, skálázás” módszert

A tapasztalt szakember, Ashley Rodríguez, a Rock Content közismert szerzője, digitális marketing és SEO szakértő kidolgozott egy háromlépéses stratégiát, ami először elköteleződésre ösztönzi a közönséget (például ügyfélvéleményekkel), majd átalakítja őket vásárlókká, és végül a sikeres kampányt skálázza. A cél az, hogy a hirdetések megállítsák a görgetést, és reakcióra késztessék a felhasználókat.

 

6. Használd ki a Facebook dinamikus hirdetési funkcióit

Jordan Bucknell az Upbeat Agency alapítójaként és vezérigazgatójaként vált híressé, ügynökségét azon céllal alapította, hogy az segítse az e-kereskedelmi és DTC (Direct to Consumer) vállalkozásokat a digitális marketing kihívásaiban. Jordan szerint a Dinamikus Kreatív Optimalizáció (DCO) segítségével többféle hirdetési elemet tölthetsz fel, amelyeket a Facebook automatikusan kombinál és tesztel, hogy megtalálja a legjobban teljesítő változatokat.

 

7. Rövidebb szövegek és ötcsillagos értékelések

A rövidebb hirdetésszövegek jobban működnek, és ahol lehet, érdemes ötcsillagos értékeléseket is beépíteni. Ez ismét erősíti a márka hitelességét és növeli a konverzió esélyét.

 

Ez a 7 stratégia segíthet abban, hogy a Facebook-hirdetéseid a legjobban teljesítsenek, növelve az elköteleződést és a megtérülést, ám ha túl nagy falatnak bizonyul a hirdetések kezelése, akkor hívd segítségül a Markweb csapatát.




 

Comments


bottom of page